شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#حواشی

انتقاد پیشکسوت محبوب استقلال از حواشی بی شمار آبی پوشان

حواشی اخیر باشگاه استقلال، صدای پیشکسوتان باشگاه را هم درآورده است. حسن روشن معتقد است آبی پوشان باید از ایجاد حاشیه پرهیز کنند. پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال، بی نظمی را بزرگتریسن مشکل این روزها استقلال می داند و معتقد است محمود فکری بیشتر به دنبال کسب نتیجه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، حسن روشن پیشکسوت استقلال معتقد است استقلال در این فصل می‌تواند به موفقیت برسد. محمود فکری نیز ثابت کرده است به نتیجه‌گیری بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در پایان فصل به مقامی خوب برسد.

حسن روشن اظهار داشت:

اینکه استقلال در صدر جدول لیگ برتر است اتفاق خوبی است اما نباید مربیان این تیم از ضعف‌ها و اشکالاتی که در تیم وجود دارد عبور کنند.

وی افزود:

شرایط لیگ برتر به گونه‌ای است که تیم‌ها اختلاف و فاصله امتیازاتی زیادی با یکدیگر ندارند. یک برد و یا یک شکست می‌تواند چندین پله تغییر را در جدول رده‌بندی لیگ برتر به همراه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد:

برخی‌ بر این باور هستند استقلال باید از نظر کادر فنی تقویت شود اما من چنین اعتقادی ندارم. تنها مشکل استقلال نظم است و باید این مهم در استقلال برقرار باشد. در همه تیم‌های دنیا نظم و انضباط حرف اول را ‌می‌زند. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلون و همه تیم‌های بزرگ دنیا از این قانون پیروی می‌کنند.

روشن تصریح کرد:

استقلال در این فصل می‌تواند به موفقیت برسد. محمود فکری نیز ثابت کرده است به نتیجه‌گیری بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهد و می‌خواهد در پایان فصل به مقامی خوب برسد.

وی تاکید کرد:

یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که باید در استقلال رعایت شود پرهیز از حاشیه است. اگر این تیم می‌خواهد موفق باشد نباید درگیر مسائل حاشیه‌ای شود.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد:

مدیران استقلال این وظیفه را دارند بستر و امکانات لازم را برای استقلال فراهم کنند تا مربیان و بازیکنان در ادامه فصل کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:

بازی با سپاهان برای استقلال اهمیت ویژه‌ای دارد. این دو تیم در جدول رده‌بندی رقابت فشرده‌ای با یکدیگر دارند و هر تیمی که بتواند پیروزی را به دست آورد گام بلندی را برای قهرمانی نیم فصل بر می‌دارد.