شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع#عملیات انتحاری

عراق|تامین امنیت مراسم سالگرد شهادت امام هادی(ع)/ دستگیری دو تروریست داعشی در دیالی


عراق|تامین امنیت مراسم سالگرد شهادت امام هادی(ع)/ دستگیری دو تروریست داعشی در دیالی

منابع خبری از خنثی‌سازی چندین عملیات انتحاری در آستانه سالگرد شهادت امام هادی علیه السلام و دستگیری دو تروریست داعشی در دیالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المعلومه، فرماندهی عملیات مشترک  عراق با اشاره به کشف و خنثی‌سازی چندین عملیات انتحاری از اجرای عملیاتی برای تامین امنیت مراسم الگرد شهادت حضرت امام هادی علیه السلام خبر داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

تحسین الخفاجی سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک گفت تمام عملیات های امنیتی که انجام شده و یا انجام می شود عملیات های منحصر به فرد با تیکه بر تلاشهای اطلاعاتی است. وی افزود اطلاعات بی نهایت دقیق و خطرناکی درباره باندهای تروریستی داعش وجود دارد.

وی از پیگرد تروریستهای داعشی و خنثی سازی تعداد زیادی عملیات انتحاری خبر داد که تروریستها قصد داشتند در روزهای آتی انجام دهند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

الخفاجی اظهار داشت فرماندهی  عملیات مشترک اقدامات بزرگی برای تامین امنیت مراسم سالگرد شهادت امام هادی علیه السلام از طریق چندین عملیات نظامی و  اطلاعاتی در بخشهای مختلف انجام داده است.

سوم رجب المرجب مصادف است با سالگرد شهادت مظلومانه امام هادی علیه السلام که طی آن شمار زیادی از زائران عزادار خود را به سامرای مقدسه می‌رسانند تا در مراسم سوگواری آن امام همام شرکت کنند.

خبر دیگر اینکه حشد شعبی از دستگیری دو تروریست تحت پیگرد داعشی در استان دیالی خبر داد.

انتهای پیام/