شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#جدید

سرمربی پیشین استقلال رسما کارش را با تیم جدید آغاز کرد

مسئولان الخور که تیمشان شرایط خوبی در لیگ قطر ندارد دست به تغییر سرمربی زدند و وینفرد شفر سرمربی پیشین استقلال ایران را به خدمت گرفتند. شفر فردا رسما در اولین بازی خود روی نیمکت الخور تیمش را مقابل الخریطیات هدایت خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وینفرد شفر سرمربی پیشین استقلال فردا به صورت رسمی، نخستین دیدارش را به عنوان سرمربی جدید الخور قطر تجربه می کند.

تیم فوتبال الخور که در جدول دوازده تیمی لیگ ستارگان قطر در رده یازدهم قرار دارد، برای فرار از سقوط به دسته پایین تر، دست به تغییر سرمربی داد و آنها وینفرد شفر سرمربی آلمانی و سابق استقلال را به خدمت گرفتند.

شفر که در سفر به قطر و همچون دوران حضور در استقلال، میگوئل کولی دستیار جامائیکایی خود را به همراه دارد، فردا در اولین تجربه اش به عنوان سرمربی الخور، روبروی تیم قعر جدولی الخریطیات قرار می گیرد که پیروزی در این دیدار می تواند تیم او را به بقا در لیگ امیدوارتر کند.

شفر در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش گفت:

الخریطیات تیم قدرتمندی است و آنها بازیکنان قدرتمندی دارند. من قبل از آمدن به قطر چندین بار فیلم دیدارهای آنها را دیدم اما ما برای این مسابقه خوب کار کردیم و طبق نیاز آماده شدیم. حالا من همه بازیکنان را می شناسم و هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم که توانسته باشم ذهنیت بازیکنان را تغییر دهم تا بتوانند در زمین برای تیم و باشگاه بجنگند و با همکاری همدیگر، سه امتیاز را کسب خواهیم کرد.

او در پایان گفت:

از آنچه بازیکنان در تمرین ارائه می دهند بسیار راضی هستیم و همانطور که در آلمان می گوییم هرکسی که بجنگد شانس کسب پیروزی را دارد و ما باید برای گرفتن ۳ امتیاز بجنگیم.

نکته جالب اینکه پژمان منتظری که در زمان حضور شفر در اسقلال یکی از شاگردان این مربی آلمانی بود، در تیم الخریطیات حضور دارد ولی طی دیدارهای گذشته، او جایی در لیست این تیم نداشت و حتی گفته می شد او از این تیم جدا می شود.

الخور با ۱۰ امتیاز از ۱۵ دیدار، در رده یازدهم قرار دارد و با رده فرار از سقوط یعنی رتبه دهم ۴ امتیاز اختلاف دارد. الخریطیات نیز با ۶ امتیاز در قعر جدول حضور دارد و به احتمال زیاد اولین تیم سقوط کننده به دسته پایین تر لیگ قطر خواهد بود.