شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#نفت#نشست خبری#ماشین سازی

اخباری: ۳ امتیاز نفت از نان شب واجب‌تر است

اخباری سرمربی موقت ماشین سازی شد

اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت، توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، محمد سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، باید مقابل تیمی که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه است، قرار بگیریم. در راس این تیم هم سیروس پورموسوی قرار دارد که من حدود ۳ سال افتخار شاگردی او را داشته‌ام.

او افزود: صنعت نفت و پورموسوی شایسته این جایگاه هستند. این تیم بسیار چشم نواز بازی می‌کند. بازی فردا برای ما حیاتی و بازیکنان می‌دانند که ۳ امتیاز این بازی از نان شب هم واجب‌تر است. با وجود بازیکنان مصدوم و محروم، محکوم به پیروزی هستیم. امیدوارم یک بازی جوانمردانه همراه با پیروزی ماشین سازی را شاهد باشیم.

سرمربی ماشین سازی در خصوص راهکار مقابله با خط میانی صنعت نفت، گفت: صنعت نفت هم در کارهای دفاعی و هم در کارهای هجومی خوب کار کرده است. پورموسوی همیشه جوانان خوبی رو می‌کند. ما سعی کرده‌ایم روی نقاط ضعف و قدرت حریف کار کنیم. وجه مشترک ۲ تیم این است که فوتبال خوبی بازی می‌کنند.

او ادامه داد: مطمئنا بازی خوبی را خواهیم دید. تغییرات هم خواهیم داشت. دیگر برای ماشین سازی فرقی نمی‌کند حریف کجای جدول باشد. سعی می‌کنیم با همت بچه‌ها بازی را برنده شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران