شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال

حسینی چه زمانی از دنیای فوتبال خداحافظی می کند؟ پیام کاپیتان پیشین پرسپولیس به سید جلال

کاپیتان سابق پرسپولیس، گفت سیدجلال حسینی بهتر از هرکسی می‌داند چه زمانی از فوتبال خداحافظی کند اما امیدوارم او در اوج و در پرسپولیس، خداحافظی کند

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا نورمحمدی در ابتدا اظهار داشت:

بازی در نیمه اول بسیار متعادل بود اما باز هم پرسپولیس می‌توانست به گل برسد. در نیمه دوم شرایط عوض شد و پرسپولیس توانست هم به گل برسد و هم موقعیت‌های زیادی خلق کند.

وی درباره موقعیت های فراوانی که بازیکنان پرسپولیس در طول بازی های خود از دست می‌دهند، عنوان کرد:

فکر می کنم روی بازیکنان فشار است و موقعیت سوزی ها هم به خاطر همین فشارها است. اگر بازیکن استرس نداشته باشد راحت این توپ ها را گل می‌کنند. بازیکنانی مانند وحید امیری، امید عالیشاه و حتی مهدی مهدیخانی پیش از این به راحتی گلزنی می‌کردند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره اضافه شدن مهدی ترابی به این تیم، گفت:

ترابی قبلا امتحانش را در پرسپولیس پس داده و هواداران هم دوستش دارند. فکر می کنم آمادن ترابی خیلی کمک می‌کند و می‌شود با حضور او و عیسی آل‌کثیر مدعی اصلی قهرمانی باشیم. پرسپولیس اگر در پایان نیم‌فصل در کورس باقی بماند و صدرنشین شود به راحتی می تواند در نیم فصل دوم به قهرمانی برسد.

نورمحمدی درباره عملکرد سیدجلال حسینی ۳۹ ساله در این فصل برای پرسپولیس تاکید کرد:

سیدجلال نشان داد که سن و سال یک عدد است. او در شرایطی است که به راحتی از تجربه اش استفاده می کند و حتی برای پرسپولیس گل می زند. اگر سیدجلال چنین وضعیتی دارد به خاطر این است که از نظر بدنی در بهترین شرایط خودش قرار دارد.

وی ادامه داد:

خیلی سخت است که یک بازیکن در سن سیدجلال زمان زدن ضربه ایستگاهی از بین جوان ها عبور کرده و گل بزند. او هرچه سنش بالاتر می‌رود، بهتر می شود و این هم به خاطر حرفه ای زندگی کردن است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به اینکه یکی دو نفر از پیشکسوتان این تیم اعتقاد دارند سیدجلال حسینی باید در پایان فصل جاری از فوتبال خداحافظی کند، گفت:

خداحافظی کردن یک تصمیم کاملا شخصی است. سیدجلال در پرسپولیس به افتخارات زیادی دست پیدا کرده و یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می گذارد و قطعا می‌خواهد با خاطره خوب از فوتبال خداحافظی کند.

نورمحمدی افزود:

من دوست دارم سیدجلال در اوج و در پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند. البته شاید از نظر بدنی وضعیتی داشته باشد که بتواند یک سال دیگر هم بازی کند اما دوست ندارم در تیمی غیر از پرسپولیس از فوتبال خداحافظی کند.

وی در واکنش به این مسئله که خودش هم بعد از جدایی از پرسپولیس و پس از چند سال بازی کردن در تیم های دیگر از فوتبال خداحافظی کرد، بیان کرد:

شرایط سنی آن موقع من با سیدجلال متفاوت است. من وقتی از پرسپولیس جدا شدم که می توانستم چند سال دیگر بازی کنم اما سیدجلال سال دیگر چهل ساله می شود. باز هم خود سیدجلال تصمیم گیرنده است اما مطمئنا اگر خودش بداند شرایط بازی کردن ندارد، از فوتبال خداحافظی می‌کند.