شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#دلار#جدید#نیویورک#بانک

بیت کوین به ۵۰ هزار دلار نزدیک شد


بیت کوین به 50 هزار دلار نزدیک شد

ارزش بیت کوین به رکورد ۴۸۴۸۱.۴۵ دلار رسید که نتیجه اطلاعیه بانک نیویورک ملون برای تاسیس یک واحد جدید جهت کمک به نگهداری، انتقال و انتشار ارزهای مجازی بود.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال اطلاعیه بانک نیویورک ملون برای تاسیس یک واحد جدید جهت کمک به نگهداری، انتقال و انتشار ارزهای مجازی، ارزش بیت کوین در روز پنجشنبه رکورد جدیدی زد.

 جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 بیت کوین در اولین ساعات روز پنجشنبه به رکورد 48481.45 دلار رسید و در اواخر روز پنجشنبه 47932 دلار معامله می‌شد. بزرگترین ارز مجازی دنیا از نظر سرمایه بازار 66 درصد در سال جاری میلادی افزایش ارزش داشته و 1200 درصد نسبت به اواسط مارس 2020 بالا رفته است.

این اطلاعیه بانک نیویورک ملون درست پس از آن اعلام شد که الون ماسک مدیرعامل تسلا  1.5 میلیارد دلار از این ارز مجازی را خریداری کرد و گفت به زودی بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت برای خودروهایش قبول می‌کند.

 شرکت بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه دنیا، بیت کوین را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطلوب قبول کرده است.  شرکت مسترکارت روز چهارشنبه اعلام کرد قصد دارد از برخی ارزهای مجازی در شبکه خود حمایت کند.

 ولی لوکا پائولینی، استراتژیست ارشد در مدیریت سرمایه پیکتت عقیده دارد این شرکت ها از خودشان در برابر احتمال موفقیت بیت کوین حمایت می کنند. وی گفت:« این شرکت ها کاری را می‌کنند که برخی سرمایه‌گذاران انجام می‌دهند. یعنی می‌گویند احتمال شکست بیت کوین وجود دارد ولی ممکن است موفق شود. بنابراین می‌خواهند بخشی از موفقیت آن باشند».

 ارز مجازی اتریوم هم چند روز پس از آغاز تجارت آن در بازار بورس ملکنتایل نیویورک، سه درصد بالا رفته و به رکورد 1839 دلار رسیده است.

 انتهای پیام/20