شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بسکتبال#اصفهان#نفت

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو: بی‌تمرکز شروع کردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم


سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو: بی‌تمرکز شروع کردیم و نتوانستیم به بازی برگردیم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان معتقد است که شاگردانش از ابتدای بازی مقابل پالایش نفت آبادان تمرکزشان را از دست داده بودند و نتوانستند به بازی برگردند.

آزاده زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از شکست تیمش برابر پالایش نفت آبادان در مسابقه دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت: شاگردانم از ابتدای بازی تمرکزشان را از دست دادند. از طرفی پیش‌بینی کرده بودیم تیم پالایش نفت آبادان با شیوه دیگر و متفاوتی بازی کند که این اتفاق هم افتاد. بازیکنان ما بی‌تمرکز شروع کردند و نتوانستند به بازی برگردند و تلاش من هم تاثیری نداشت، اما فردا یک روز دیگر و یک بازی دیگر است و می‌تواند به شرایط شکل دیگری باشد.

وی با بیان این مطلب که شاگردانش مسابقه را راحت تصور می‌کردند، گفت: تیمی که با اختلاف زیاد حریفش را شکست می‌دهد، شاید با نگاه دیگری وارد زمین مسابقه می‌شود و فکر می‌کند این بازی هم راحت است که حاصل آن اتفاقی شد که برای تیم ما رخ داد، اما بازیکن خارجی پالایش نفت آبادان هم خوب بود و توانست هماهنگ شود. آنها متمرکزتر بازی کردند و رفته رفته به بازی مسلط شدند. شاگردان من هم در آخر بازی متوجه شدند که چطور می‌توانند کار کنند و طبق برنامه ما عمل کردند که نتوانستند اختلاف امتیاز را جبران کنند، اما امیدوارم در مسابقه فردا جبران کنند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان با ابراز امیدواری به اینکه شاگردانش روحیه خود را از دست نداده و در مسابقه سوم بتوانند برنده میدان باشند عنوان کرد: من به عنوان مربی و شاگردانم تجربه امروز باخت و فردا برد را داشتیم و فکر می‌کنم بازیکنانم اینقدر حرفه‌ای و باتجربه هستند که چنین موردی در روحیه آنها اثر نگذارد و امیدوارم اثر معکوس بگذارد.

 

انتهای پیام/