شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#علی انصاریان

بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس در حمایت از کادر درمانِ علی انصاریان و مهرداد میناوند

شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس بیانیه ای را در حمایت از کادر درمان و پزشکی علی انصاریان و مهرداد میناوند صادر کرد و از زحمات آن ها تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در پی هجمه ایجاد شده علیه دکتر هاشمیان و انتقادها از او و پزشکان معالج مهرداد میناوند و علی انصاریان، شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس بیانیه ای را صادر کرد.

در روزهایی که این دو پیشکسوت خوشنام پرسپولیس در بیمارستان بستری بودند، سعید شیرینی همراه بهنام ابوالقاسمپور و علی کریمی و … بالای سر آنها حضور داشت و علی پروین نیز بارها با حضور در بیمارستان از نزدیک پیگیر فعالیت تیم پزشکی بود و به همین دلیل، آنها شاهد تلاش تیم پزشکی بودند.
در بیانیه پیشکسوتان پرسپولیس آمده است:

این روزها که داغدار درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان هستیم و زخم این مصیبت را به جان داریم، برخی شایعه ها و اظهارنظرها زخمه به روح و روان پزشکانی می زند که در صف اول مبارزه با کرونا ایثار کردند.
در تمام روز و شب هایی که دل نگران عزیزان مان در بیمارستان بودیم، به چشم دیدیم دکتر هاشمیان و تمامی همکارانش چگونه برای نجات جان مهرداد و علی عزیز فداکاری می کردند و روا نیست امروز که دست تقدیر این دو گل بی نظیر پرسپولیس را چیده، چشم به روی این زحمات شبانه روزی ببندیم.
دکتر هاشمیان به عنوان یک پزشک متعهد و یک پرسپولیسی متعصب همانگونه که برای تمام بیمارانش از جان گذشتگی می کند، برای مهرداد و علی هم بی منت تلاش کرد و خانواده های محترم میناوند و انصاریان، خود گواه هستند چگونه او و تمام اعضای تیم پزشکی فداکارانه و ۲۴ ساعته در تلاش برای درمان عزیزان مان بودند. داغ ما را با زخم زدن به انسان های فداکار بیشتر نکنید.