شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه

با کمک های مردم خوزستان؛

مهمانسرای حضرت زینب (س) در سوریه به بهره برداری رسید

مهمانسرای حضرت زینب (س) در سوریه به بهره برداری رسید

مهمانسرای حرم مطهر حضرت زینب (س) در چهار طبقه روی زمین و نیم طبقه زیر زمین ساخته شد که شامل آشپزخانه، سالن غذاخوری، اتاق اقامتی، سرویس‌های بهداشتی، بخش اداری و خدماتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عملیات ساخت مهمانسرای حرم حضرت زینب (س) در دمشق به پایان رسید.

به‌رغم مشکلات و نارسایی‌های ناشی از جنگ در سوریه؛ با عنایت ائمه اطهار علیهم السلام و همت خیرین و عوامل اجرایی، پروژه ساخت مضیف (مهمانسرا) حرم مطهر حضرت زینب (س) با سرعت و دقت از سال ۹۷ اجرا شد. این مضیف به صورت موقت تحویل ستاد بازسازی سوریه شد.

عمده مصالح و لوازم ساختمانی مورد نیاز؛ تأمین و در محل ساختمان مضیف نگهداری می‌شد و همزمان چند گروه کاری اعزامی از استان خوزستان به‌صورت تبرعی در این پروژه فعالیت کردند.

مضیف حرم مطهر حضرت زینب (س) در چهار طبقه روی زمین و نیم طبقه زیر زمین ساخته شد که شامل آشپزخانه، سالن غذاخوری، اتاق اقامتی، سرویس‌های بهداشتی، بخش اداری و خدماتی است که در حال حاضر بخش‌هایی از آن به بهره برداری رسیده است.

این مضیف با برکت نذورات خیرین و کمک‌های نقدی آنها صرف خرید مصالح و موارد مورد نیاز از صنایع و کارخانه‌های داخلی شده و کارهای آن یک سال است به اتمام رسیده و آشپزخانه آن در حال حاضر در حال بهره برداری زائران قرار گرفته است.

کد خبر 5141108