شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

حاتمی: انگیزه بازیکنان مقابل پرسپولیس به ما کمک می‌کند/ انصاریان فراموش شدنی نیست


حاتمی: انگیزه بازیکنان مقابل پرسپولیس به ما کمک می‌کند/ انصاریان فراموش شدنی نیست

مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: بازیکنان ما برابر پرسپولیس انگیزه بالایی خواهند داشت و این موضوع به نتیجه گرفتن تیم ما کمک خواهد کرد.

فرزاد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص بازی با ماشین‌سازی که با نتیجه تساوی به پایان رسید، گفت: این بازی برای ما چیزی جز حسرت باقی نگذاشت. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و اگر عدالت رعایت می‌شد قطعا باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. ما با 2 گل جلو افتادیم اما متاسفانه غفلت کردیم و دو گل بد خوردیم، با این حال موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم و از دست دادن امتیاز در این بازی واقعا برای ما تلخ بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پیکان در 4 بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته است؟» عنوان کرد: ما دو بازی سخت با سپاهان و فولاد داشتیم که تساوی برابر فولاد در اهواز بد نبود. در بازی با مس هم خودمان اشتباه کردیم و در بازی با ماشین‌سازی هم کاملا مستحق برد بودیم که بدشانسی آوردیم. ما تیم جوانی داریم و گاهی اوقات ممکن است بابت این موضوع ضرر کنیم، مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا نتایج خوبی در بازی‌های بعد بگیریم.

مهاجم پیکان در خصوص گلزنی برابر ماشین‌سازی و اینکه به یاد علی انصاریان عدد 8 را نشان داد، تصریح کرد: دوست داشتم گلزنی‌ام را برد پیکان همراه باشد که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بعد از گل هم عدد 8 را نشان دادم، هنوز هم نمی‌توانم مرگ انصاریان را باور کنم و علی به هیچ عنوان فراموش‌شدنی نیست. 

حاتمی در ارتباط با بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس، خاطرنشان کرد: بازی سختی در پیش داریم چون پرسپولیس یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است، البته بازیکنان ما برابر پرسپولیس انگیزه بالایی خواهند داشت و این موضوع به نتیجه گرفتن تیم ما کمک خواهد کرد. امیدوارم بازی خوبی انجام داده و یک نتیجه خوب بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/