شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#پیروانی

افشین پیروانی به استقلال پیغام داد وقتی تحت فشار هستند پرسپولیس را تحت فشار نگذارند

در پایان بازی پرسپولیس مس رفسنجان که با برتری سرخ ها همراه شد، خبرنگاران در میکسدزون آزادی از اعتراض استقلالی ها پرسیدند. افشین پیروانی به تیم رقیب پیغام داد وقتی تحت فشار هستند پرسپولیس را تحت فشار نگذارند. سید جلال حسینی نیز گفت مشکلات را همه دارند در حالی که پرسپولیس ۵.۵ میلیون دلار درآمد زایی کرده است

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در هفته های اخیر استقلالی ها به چند موضوع اعتراض داشتند. این اعتراض ها با واکنش افشین پیروانی روبرو شد. سرپرست پرسپولیس در میکسدوزن آزادی پاسخ آبی ها را داد.

خبرنگاران حاضر در میکسدزون آزادی در پایان بازی پرسپولیس – مس رفسنجان شاهد کنایه های افشین پیروانی به اعتراض های استقلال بودند. استقلالی ها در هفته های اخیر به چند موضوع معترض بودند. اولین اعتراض آبی ها برنامه ریزی سازمان لیگ برای بازی ها بود. استقلالی ها معتقدند پرسپولیس برنامه ساده ای پیش روی خود می بیند در حالی که برنامه استقلال هنگام بازی های سخت، فشرده است. مشکل زمین تمرین دیگر اعتراض آبی ها بود. استقلالی ها از زمین تهرانسر به مجموعه انقلاب کوچ کردند که آن جا هم شرایط مناسبی ندارد. مشکلات استقلال به اینجا محدود نشد و بازیکنان این تیم از غذای پرسی در اردو هم شکایت داشتند.

افشین پیروانی صحبت هایش در میکسدزون آزادی را با شکایت از برنامه بازی های پرسپولیس آغاز کرد. سرپرست پرسپولیس گفت حالا باشگاهش ۵ روز یک بار بازی می کند و کسانی که معترض بودند، کجا هستند؟ پیروانی در ادامه صحبت های تندی بر زبان آورد. او گفت فکر کنید و حرف بزنید و چون تیم تان تحت فشار است، پرسپولیس را تحت فشار نگذارید. وقتی خبرنگاران از اعتراض استقلالی ها پرسیدند آن هم در حالی که هم پرسپولیس و هم استقلال تحت نظر وزارت ورزش هستند، پیروانی گفت صحبت هایی که آن ها کردند به من ارتباطی ندارد، گفتنش قشنگ نیست و ما چنین مشکلاتی نداریم، اما وضعیت اقتصادی کشور طوری است که همه تیم ها مشکل دارند. پیروانی در ادامه صحبت هایش به هواداران پرسپولیس پیام داد که تیم مشکل دارد ولی برای دل آن ها بازیکنان، کادر فنی و مدیریت زحمت می کشند. پیروانی درخصوص زمین تمرین اضافه کرد که فصل سرما است و پرسپولیس و تیم های دیگر هم مشکل زمین دارند.

میکسدزون آزادی باز هم شاهد صحبت درباره استقلال بود. خبرنگاران از کاپیتان پرسپولیس هم درباره اعتراض استقلالی ها پرسیدند. سید جلال حسینی گفت این مشکلات برای همه است و بحث غذا نیست! کاپیتان پرسپولیس در این خصوص تنها یک جمله دیگر گفت:

درباره مشکلات صحبت می شود، فکر می کنم ما در این مدت ۵.۵ میلیون دلار درآمد زایی کرده ایم!

باید دید صحبت های سرپرست و کاپیتان پرسپولیس واکنشی از سوی آبی ها در پی دارد و این جدال لفظی پینگ پونگی ادامه پیدا می کند؟