شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#یوونتوس#اینتر

کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم/ لوکاکو با تمام توان خود بازی کرد


کونته: تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را دادیم/ لوکاکو با تمام توان خود بازی کرد

سرمربی تیم فوتبال اینتر بر این باور است که تیمش تاوان شکست در بازی رفت مقابل یوونتوس را داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو کونته که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته پس از تساوی بدون گل شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل یوونتوس در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با قبول شکست 2 - یک از گردونه این رقابت‌ها حذف شد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای وان» ایتالیا گفت: به اعتقاد من ما باید از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، بهتر استفاده می‌کردیم. در نهایت در پایان 180 دقیقه جدال دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، هر دو تیم تا آخرین لحظه جنگیدند.

وی افزود: ما تاوان شکست در بازی رفت را دادیم، با دادن چند موقعیتی که به یوونتوس هدیه دادیم. ما سعی کردیم تا آخرین لحظه بازی به گل برسیم چون در صورتی که ما یک گل می‌زدیم، کار یوونتوس دشوارتر می‌شد. متأسفم چون نتیجه چنین بازی‌هایی در 180 دقیقه مشخص می‌شود. ما در این بازی تمام تلاش‌مان را کردیم و با عزمی راسخ بازی کردیم. به هر حال شما اشتباه می‌کنید و از همین اشتباهات است که باید درس بگیرید و سپس از نو شروع کنید.

سرمربی ایتالیایی اینتر همچنین در خصوص مهاجم بلژیکی‌اش که در این بازی خیلی برای یوونتوس دردسرساز نبود، اظهار داشت: بازی دشوای بود چون مقابل یوونتوس بازی کردیم، تیمی که بازیکنان خیلی خوبی دارد. لوکاکو در این بازی صد درصد آماده به نظر نمی‌رسید، اما با این وجود تمام توان خود را به کار بست. گاهی پیش می‌آید که بازیکن در بهترین فرم و شکل خود باشد و گاهی اینطور نیست. روملو بازیکن مهمی برای ما است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/