شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فوتبال#تیم فوتبال

زیدان: هیچ رئالی‌ای وجود ندارد که فکر کند ما نمی‌توانیم فاتح لیگ شویم


زیدان: هیچ رئالی‌ای وجود ندارد که فکر کند ما نمی‌توانیم فاتح لیگ شویم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید تیمش برای دفاع از عنوان قهرمانی‌ خود در لالیگا تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان با وجود اینکه تیمش با بحران مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته نخست لالیگای اسپانیا، موفق شد میهمان خود تیم ختافه را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کند. وی پس از این بازی گفت: برنامه ما این بود که وینیسیوس را بیرون بکشیم اما سپس ماروین پارک به خودش آسیب زد و ما مجبور شدیم برنامه‌مان را تغییر دهیم.

وی افزود: ما در این بازی باید خودمان را با شرایط وفق می‌دادیم، چون غایبان زیادی داشتیم. ما تحلیل خوبی از این بازی داشتیم و برای بازیکنانم خوشحالم چون پیروزی در این بازی آسان نبود. ما خیلی خوب بودیم به خصوص در فاز دفاعی. من فکر نمی‌کنم رئالی‌ای وجود داشته باشد که فکر کند ما نمی‌توانیم فاتح لیگ شویم. برعکس، هواداران ما همیشه فکر می‌کنند که ما می‌توانیم اوضاع را تغییر دهیم و این کاری است که برایش تلاش خواهیم کرد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: با وجود مشکلاتی که داریم اما به کارمان ادامه خواهیم داد و به کاری که می‌کنیم، باور داریم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش داریم.

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها هم خاطرنشان کرد: این پیروزی اعتماد به نفس زیادی به ما داد. من بر این باورم که ما در مسیر بازگشت به بهترین فرم خود هستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/