شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#کمیته انضباطی#تراکتور

اعلام آرای انضباطی دیدار گل‌گهر و تراکتور/ محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی سهرابیان و مهری


اعلام آرای انضباطی دیدار گل‌گهر و تراکتور/ محرومیت دو جلسه‌ای و جریمه نقدی سهرابیان و مهری

کمیته انضباطی رأی خود را در خصوص دو بازیکن تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و تراکتور صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص گزارش مقامات رسمی بازی بین تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور از هفته دوازدهم لیگ برتر مبنی بر درگیری توام با ایراد صدمه بدنی عمدی دو بازیکن از تیم‌های مذکور به نام‌های آرمین سهرابیان «بازیکن» تیم گل‌گهر سیرجان و سعید مهری «بازیکن» تراکتور که منجر به صدور دستور موقت به شماره 550 مورخ 5 بهمن ماه شد و با عنایت به جلسه رسیدگی مورخ 13 بهمن ماه و اظهار ندامت هر دو بازیکن نسبت به رفتار خویش پس از پایان بازی، کمیته انضباطی بدین شرح رأی خود را اعلام کرد:

1- آرمین سهرابیان به دو جلسه محرومیت و پرداخت 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود و با توجه به اینکه وی فاقد سابقه انضباطی است با اعمال مواد 93 و 94 یک جلسه محرومیت ایشان به مدت شش ماه تعلیق می‌گردد. بدیهی است در طول مدت تعلیق چنانچه رأی انضباطی برای ایشان صادر شود این تنبیه نیز اعمال خواهد شد.

2- سعید مهری  به دو جلسه محرومیت و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و با توجه به اینکه وی شروع‌کننده نبوده و فاقد سابقه انضباطی می‌باشد با اعمال مواد 93 و 94 یک جلسه محرومیت ایشان نیز به مدت شش ماه تعلیق می‌شود. بدیهی است در طول مدت تعلیق چنانچه رأی انضباطی برای ایشان صادر شود این تنبیه قابل اعمال خواهد بود.

با صدور این رأی، دستور موقت شماره 550 مورخ 5 بهمن‌ماه لغو می‌شود و همچنین با در نظر گرفتن یک جلسه محرومیت اعمال شده در طول مدت اجرای دستور موقت، محرومیت تعلیقی و جریمه نقدی اعمال می‌گردد.

این رأی ظرف مدت 7 روز قابل تجدیدنظر در کمیته استیناف خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/