شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جودو#منطقه‌ای#نوجوانان

لیگ منطقه‌ای جودو از ۴ تا ۲۴ اسفند ماه برگزار می‌شود


لیگ منطقه‌ای جودو از 4 تا 24 اسفند ماه برگزار می‌شود

رقابت‌های منطقه‌ای جودو در رده‌های سنی نوجوانان و جهان در شش منطقه از ۴ اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ منطقه‌ای در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌گردد. در این پیکارها، مناطق کشور به شش منطقه تقسیم شده و هر منطقه رقابت‌های خود را به صورت جداگانه برگزار می‌کند.

 منطقه یک شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان، منطقه دو شامل استان‌های مرکزی، کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان ، منطقه سه شامل استان‌های البرز، تهران، توابع تهران، سمنان و قم، منطقه چهار شامل استان‌های خوزستان ، بوشهر، کهگیلیویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، ایلام ، منطقه پنج شامل کرمان ، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، یزد و فارس، منطقه شش هم شامل تیم‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان و مازندران است.

 4 و 5 اسفند ماه، مسابقات منطقه 6 به میزبانی مشهد، 7 و 8 اسفند مسابقات منطقه 5 به میزبانی زاهدان، 10 و 11 اسفند، رقابت‌های منطقه دو به میزبانی بروجرد ، 14 و 15 اسفند ماه، رقابت‌های منطقه 3 به میزبانی تهران، 17 و 18  اسفند ، رقابت‌های منطقه یک به میزبانی ارومیه و 23 و 24 اسفند ماه رقابت‌های منطقه چهار به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد.

به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هر رده سنی و از هر تیم فقط 8 بازیکن به همراه یک سرپرست و دو مربی در سالن برگزاری رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

قبل از ورود به خوابگاه از اعضای هر تیم تست کرونا گرفته می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/