شهر خبر

معرفی دفاتر اسناد رسمی که سقف تحریر آنها پر نشده است!


معرفی دفاتر اسناد رسمی که سقف تحریر آنها پر نشده است!

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اسامی و نشانی دفاتر اسناد رسمی که سقف تحریر آنها پر نشده و هنوز امکان تنظیم سند دارند را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار قضائی خبرگزاری تسنیم؛ تعیین سقف حق‌التحریر در تعرفه درآمد دفاتر اسناد رسمی که از امسال و با تأیید آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه اعمال شد، برنامه مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کانون سردفتران و دفتریاران برای دستیابی به عدالت درآمدی دفاتر اسناد بود.

اجرای این برنامه از آنجا که در سال اول و در مرحله آزمون و خطا قرار دارد، مشکلاتی را برای برخی از شهروندان ایجاد کرده است؛ از جمله اینکه به‌دلیل پر شدن سقف درآمدی برخی دفاتر در تنظیم اسناد خود با مشکل موجه بودند.

دفاتری که سقف درآمدی را پر کرده‌اند باید تا شروع سال جدید و اعلام تعرفه‌ها و سقف درآمدی صبر کنند تا سامانه تنظیم اسناد برای آنها باز شود و به‌این ترتیب نمی‌توانند تا پایان سال اسناد مالی را تنظیم کنند.

بر این اساس، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اختصاص یک درگاه اختصاصی در پورتال این سازمان به نشانی https://notaryofficemaxdoc.ssaa.ir/ به معرفی اسامی و نشانی دفاتر اسناد رسمی که سقف تحریر آنها پر نشده است پرداخت که هنوز امکان تنظیم سند دارند.

متقاضیان می‌توانند از طریق این صفحه فهرستی از دفاتر اسناد رسمی شهر محل سکونت خود را که ظرفیت ثبت سند آنها به اتمام نرسیده را مشاهده کنند.

کاربران پس از انتخاب استان و شهر مورد نظر خود می‌توانند نسبت به جستجوی دفاتر اسناد رسمی اقدام کنند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/