شهر خبر

انتقاد تند آشتیانی از کاپیتان استقلال: حرکت غفوری توهین به فکری بود

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: متأسفانه باید گفت اتفاقات رخ داده پس از پایان جدال با نساجی نشان می‌دهد حرمت‌ها در استقلال شکسته شده و مدیریت در چنین باشگاهی واقعاً دشوار است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال اگر چه عنوان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر را یدک می‌کشد ولی به لحاظ حاشیه‌ای با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. اتفاقات رخ داده در بازی با نساجی، مصاحبه‌های بازیکنان پس از پایان این دیدار و البته ماجرای فسخ قرارداد وریا غفوری جزو سوژه‌هایی بود که پیرامون آنها با امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال همکلام شدیم.

حرمت‌های شکسته شده

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

متأسفانه باید گفت اتفاقات رخ داده پس از پایان جدال با نساجی نشان می‌دهد حرمت‌ها در استقلال شکسته شده و مدیریت در چنین باشگاهی واقعاً دشوار است. این ماجرا دقیقاً مانند لیوان آبی است که روی زمین ریخته و حالا جمع کردن آن قطعاً کار سختی است و همه چیز به حالت اول بازنمی‌گردد. برایم جای تعجب است که در چنین وضعیتی وزیر محترم ورزش به جای حل مشکلات استقلال و پرسپولیس، دنبال کار سیاسی برای ورود این دو باشگاه به بورس است. وقتی استقلال توانایی پرداخت طلب بازیکنان خود را ندارد، چگونه می‌تواند وارد بازار بورس شود؟ متأسفانه مدیران وزارت ورزش مدعی‌اند که اطلاعات منتقدان طرح فوق ناقص است ولی باید گفت اتفاقاً اطلاعات وزیر محترم و سایر مدیران وزارت ورزش در عرصه ورود استقلال و پرسپولیس به بازار بورس کامل نیست و فعالان عرصه سرمایه از انجام چنین اتفاقی ابراز نگرانی می‌کنند.

تحقیر و تمسخر

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

بدیهی است که بازیکنان حق خود را می‌خواهند و باید مطالبات‌شان را بگیرند ولی چنین خواسته‌ای نباید به آنها اجازه بی‌احترامی بدهد. قرار نیست هر کس پول خود را می‌خواهد، رفتار نامناسبی داشته باشد. مصاحبه‌های بازیکنان پس از جدال با نساجی کاملاً از قبل هماهنگ شده بود و چنین رفتاری در واقع باعث تحقیر و تمسخر مدیران باشگاه استقلال شد.

توهین به فکری

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

بازیکنان هر تیمی به کاپیتان خود نگاه می‌کنند به همین خاطر آقای غفوری باید برای سایر بازیکنان استقلال حکم الگو را داشته باشد ولی رفتاری که ایشان پس از تعویض انجام داد، به نظر من کاملاً غیرحرفه‌ای بود و به نوعی توهین به محمود فکری بود. این اتفاقات نباید در استقلال رخ دهد چون تأثیر منفی بسیار زیادی دارد.

شکایت از سعادتمند

امیررضا واعظی آشتیانی گفت:

در مورد داستان فسخ قرارداد قبلی غفوری و انعقاد قرارداد جدید، ابتدا باید مدیریت کنونی باشگاه تحقیقات دقیقی صورت بدهد که آیا واقعاً چنین کاری صورت گرفته است یا خیر. اگر واقعاً چنین حرکتی انجام شده، به لحاظ قانونی جرم است و مدیران ارشد باشگاه استقلال باید از احمد سعادتمند شکایت کنند و او را تحت پیگیری قانونی قرار دهند. حتی وزارت ورزش نیز تحت عنوان متولی باشگاه استقلال چنین اختیاری را دارد.