شهر خبر

موضوعات سرنوشت‌ساز در انتظار جلسات امروز گروه‌های فلسطینی در قاهره


موضوعات سرنوشت‌ساز در انتظار جلسات امروز گروه‌های فلسطینی در قاهره

منابع فلسطینی با اشاره به فضای مثبت گفتگوی گروه‌های فلسطینی در قاهره از موضوعات سرنوشت‌سازی که در نشست امروز مورد رایزنی قرار می‌گیرد، خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،پایگاه خبری فلسطین الیوم گزارش داد: پس از خوش بینی در جلسات روز نخست، رایزنی گروه‌های فلسطینی امروز ادامه می‌یابد و پرونده‌های داغ و سرنوشت سازی را شامل می‌شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این رسانه فلسطینی اعلام کرد: پس از فضای مثبت و آکنده از خوش بینی جلسه افتتاحیه گفتگوی گروه‌های فلسطینی در قاهره پایتخت مصر به سرپرستی «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر، رایزنی‌های امروز سه شنبه نهم فوریه 2021 ادامه می‌یابد و انتظار می‌رود که میثاق شرف امضا شود.

فلسطین الیوم گزارش داد: جلسه روز گذشته که با مشارکت 14 گروه فلسطینی درباره موضوعات فلسطین از جمله انتخابات آن پایان یات و آنگونه که خبرنگار ما در قاهره گزارش داد؛ جو این جلسات مثبت بود.

خبرگزاری فلسطین الیوم به نقل از خبرنگار خود از بازگشایی گذرگاه رفح پس از پایان نشست گفتگوی دوم خبر داد واعلام کرد: گذرگاه رفح به طور مستمر باز خواهد شد و تسهیلات طی روزهای آتی برای حرکت مسافران طبق وعده های مصر در کار خواهد بود.جلسات اول و دوم مثبت بود.

انتهای پیام/