شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر بهداشت#واکسن#کرونا

وزیر بهداشت: پسرم واکسن زد تا بگوید خون‌مان سرخ‌تر از دیگران نیست

سعید نمکی نمایه

وزیر بهداشت گفت: در ۶۳۵ بیمارستان خیریه، دولتی و مرجع که در بیماری کرونا زحمت می‌کشیدند تزریق واکسن "اسپوتنیک وی" به پرسنل آی‌سی‌یوهای درگیر کرونا آغاز خواهد شد.

به گزارش مشرق، دکتر سعید نمکی در مراسم آغاز واکسیناسیون علیه بیماری کرونا که صبح امروز با تزریق واکسن "اسپوتنیک وی" به تعدادی از اعضای کادر درمان در بیمارستان امام خمینی تهران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه با حمایتهای مستمر رئیس جمهور، همکاران وزارت خارجه، برنامه و بودجه و وزارت راه و پیگیری‌های مستمر سفرای ارجمندمان امروز مفتخریم قولی که به مردم داده بودیم قبل از ۲۲ بهمن ماه واکسیناسیون را آغاز کنیم.

وزیر بهداشت افزود: در ۶۳۵ بیمارستان خیریه، دولتی و مرجع که در بیماری کرونا زحمت می‌کشیدند تزریق واکسن به پرسنل آی‌سی‌یوهای درگیر کرونا آغاز خواهد شد.

وزیر بهداشت: پسرم واکسن زد تا بگوید خون‌مان سرخ‌تر از دیگران نیست

این مقام مسئول بیان کرد: یک نفر از این افراد که واکسن را دریافت می‌کنند پزشک نیست و آمده که بگوید همه ما فدای خاک ملت ایرانیم و آن فرد کسی جز فرزند وزیر بهداشت کشور نیست.

وی خاطرنشان کرد: با پشتکار و جدیت فراوان در آینده نزدیک از منابع موثق دیگری واکسن وارد کشور می‌شود و تا اخر بهمن‌ماه از منابع مطمئنی واکسن کرونا وارد می‌کنیم و به گروه‌های آسیب‌پذیر و پرسنل بهداشت و درمان تزریق می‌کنیم، افراد بالای ۶۵ سال و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و سپس سایر گروه‌ها این واکسن‌ها تزریق خواهد شد.

منبع: تسنیم