شهر خبر

افشاگری عجیب درباره پزشک انصاریان ؛ حمله تند میثاقی به پزشک معالج اسطوره سرخ ها

مجری برنامه فوتبال برتر در واکنش به درگذشت علی انصاریان، انتقادات تندی را علیه پزشک معالج او مطرح کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در برنامه شب گذشته انتقاداتی علیه پزشک معالج علی انصاریان اسطوره پرسپولیس مطرح کرد و گفت:

صحبت‌های زیادی پیرامون اتفاقات و حواشی درگذشت انصاریان مطرح شده اما من می‌خواهم به نکته عجیبی اشاره کنم که برای من خیلی ‌مبهم است.

محمدحسین میثاقی اضافه کرد:

یک‌ سال است که کادر درمان کشور صمیمانه تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا مشکل بیماران مبتلا به کرونا رفع شود اما یکی دو نفر (کادر درمان) رفتارشان عجیب است. میزان اشتیاق برای خودنمایی و جذب فالوئر در این افراد به وی‍ژه زمانی که مسئله خاصی پیش می‌آید واقعا عجیب و مشمئزکننده است. در گوشه‌ای از شهر در بیمارستانی، اتفاقی رخ داده است و شما از جلوی درب بیمارستان مصاحبه می‌کنی، بعد از آن دوان ‌دوان در گوشه دیگری از شهر خود را به بیمارستان دیگری می‌رسانی که عزیز دیگری در آنجا بستری است و آنجا هم مصاحبه می‌کنی.

میثاقی با انتقادات کنایه‌آمیز از پزشک معالج میناوند و انصاریان گفت:

برای این ‌که زمان را هم از دست ندهی در طول مسیر در ماشین لایو می‌گذاری تا فالوئرهایت کم نشوند! این روند، روند اشتباه، غلط و دردناکی است. جزئیاتی که از شرایط خصوصی یک بیمار منتشر می‌شود، آن‌ هم توسط کسی که پزشک است و مسئولیت دارد بسیار عجیب است؛ البته اصلا نمی‌دانم تخصص این فرد مرتبط است یا خیر.

مجری برنامه فوتبال‌برتر افزود:

این روند و افشای اطلاعات خصوصی بیمار بسیار عجیب است. کجای کهکشان عکس ریه و فیلم آخرین شرایط بیمار در وضعیت بد و ICU را منتشر می‌کنند؟

میثاقی ادامه داد:

کار خیلی اشتباهی است و به نظر من وزارت بهداشت یا مسئولان همان بیمارستان باید درباره وضعیت بیمار بیانیه می‌دادند. با توجه به این ‌که شرایط اجتماعی این بیماران به نوعی بود که مردم پیگیر احوال آن‌ها بودند بیمارستان می‌توانست هر روز بعد از ظهر بیانیه‌ای روی سایت منتشر و آخرین وضعیت بیمار را تشریح کند. نه این ‌که یک دکتر بخواهد این ‌طرف و آن ‌طرف مصاحبه کند و بعد این جنجال‌ها رخ بدهد.

میثاقی خطاب به پزشک مورد اشاره گفت:

خودتان را چند صباحی نشان دادید ولی به نظر من این روند، روند درستی نیست و جا دارد وزارت بهداشت پیگیری کند.