شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزیره کیش

بهترین جاذبه‌های جزیره کیش از نظر کاربران لست سکند + آدرس، تصاویر و امتیاز

بهترین جاذبه‌های جزیره کیش از نظر کاربران لست سکند + آدرس، تصاویر و امتیاز

اگر بخواهیم سفر برنامه‌ریزی شده و بدون اتلاف وقتی داشته باشیم، باید از قبل بدانیم آن مقصد چه جاذبه‌ها و دیدنی‌هایی دارد و ما قرار است کدام را انتخاب کنیم. حتّی گاهی لازم است هزینه‌هایش را هم حساب کنیم تا بدانیم با بودجه‌ای که در اختیارمان است، چه انتخاب‌هایی بهتر است داشته باشیم تا سفرمان به صرفه‌تر شود. این مسئله در سفرهای پرخرجی مثل جزیره کیش، مهم‌تر می‌شود. آگاهی از جاذبه‌ها پیش از سفر باعث می‌شود فرصت مطالعه درباره آن‌ها هم فراهم شود تا با آگاهی بیشتر سفر کنیم.

اگر نگاهی به راهنمای سفر کیش انداخته باشید، حتماً متوجّه تنوع جاذبه‌هایش شده‌اید؛ از پاساژهای لوکس گرفته تا شهر باستانی حریره و تفریحات هیجان‌انگیز! آنجا گفتیم کیش فراتر از یک مقصد تجاری است و می‌توانید در کنار خرید، تفریحاتی هم تجربه کنید. در این متن قرار است تعدادی از بهترین جاذبه‌ها و تفریحات کیش را معرفی کنیم که بر اساس نقد و بررسی‌های کاربران لست‌سکند، چیده شده‌اند. ممکن است شمایی که از نزدیک این جاذبه‌ها را دیده‌اید با ترتیبش موافق نباشید یا جای بعضی از جاذبه‌ها را خالی ببینید. طبیعی است! چون در واقع بدون معیار مشخص، نمی‌توان گفت کدام جاذبه بهتر یا بدتر است. حتما سوال پیش می‌آید بهترین جاذبه از نگاه چه کسی؟ یا طبق چه آمار و توصیفی؟ اگر بگوییم این دسته‌بندی بر چه اساسی است، موضوع کمی روشن‌تر می‌شود. بنابراین، لیستی که در زیر می‌بینید، بهترین جاذبه‌های کیش بر اساس نقدوبررسی‌های کاربران محترم لست‌سکند و لست‌گرام است.

با این توضیحات، اگر جای جاذبه‌ای خالی است یا یکی باید پیش از دیگری بیاید، می‌توانید با نقدوبررسی‌های خود روی جاذبه مشخص، در این دسته‌بندی‌ها تأثیرگذار باشید. امّا حالا می‌رویم سراغ جاذبه‌های پر طرفداری که بسیاری از کاربران به آن‌ها نمره بالایی داده‌اند. امیدواریم این لیست بتواند در بهتر شدن کیفیت سفرتان تأثیرگذار باشد. علاوه بر این لیست، می‌توانید از سفرنامه‌های کیش هم استفاده کنید و تجربه‌های مسافرانی که به این جزیره سفر کرده‌اند، مبسوط و مفصل بخوانید. در نهایت، اگر هوس سفر کردید، قیمت تورهای کیش را می‌توانید بررسی کنید.

 Kish-Attraction-cover.jpg

جاذبه‌هایی که تا بهمن سال 99 و بر اساس امتیازهایی که 9000 نفر از کاربران به آن‌ها داده‌اند، مشخص شده‌اند. تمامی شما دوستان می‌توانید از طریق وب‌سایت لست‌سکند یا اپلیکیشن لست‌گرام نسبت به نقد و بررسی و درج امتیاز برای جاذبه‌های ایران و جهان اقدام کنید و کمک کنید تا برترین جاذبه‌ها را بر اساس نظرات و امتیازات شما مشخص و رتبه‌بندی کنیم.

بروزرسانی : 20 بهمن 99

پارک ساحلی مرجان کیش
1رتبه

پارک ساحلی مرجان کیش

Marjan Beach Park Kish
4.9
( از 12 نقد و بررسی )
مسیرهای تفریحی
تـلـفن :ناموجود
آدرس :

ایران، هرمزگان، کیش، مجاور بازار مرجان

امتیاز دهید

پارک ساحلی مرجان یکی از زیباترین ساحل‌های جزیره مرجانی کیش است که با راحتی می‌توانید مرجان‌ها را در ساحل ببینید و از زیبایی بی‌نظیرش لذت ببرید.

کشتی یونانی کوالا اف
2رتبه

کشتی یونانی کوالا اف

Greek Ship Khoula F
4.3
( از 26 نقد و بررسی )
دیدنی ها
تـلـفن :ناموجود
آدرس :

ایران، هرمزگان، کیش، غرب جزیره کیش

امتیاز دهید

کشتی یونانی کیش از بازمانده‌های دوران لشکرکشی اروپاییان به جزیره است که پیش از رسیدن به ساحل، به گل نشسته است. اوقات غروب این کشتی بسیار پر طرفدار است و مسافران بسیاری را برای گذراندن لحظات خاطره‌انگیز به سمت خود می‌کشاند.

شهر زیرزمینی کاریز
3رتبه

شهر زیرزمینی کاریز

Kariz Underground
4.5
( از 20 نقد و بررسی )
اماکن دیدنی
تـلـفن :07644431553
آدرس :

ایران، هرمزگان، کیش، بلوار میرمهنا

امتیاز دهید

این شهر قدیمی در عمق ۱۶ متری از سطح زمین با قدمتی بیش از ۲۵۰۰ سال در دل تنها جزیره مرجانی دنیا، یعنی کیش قرار گرفته است. این شهر تونل مانند، سقفی مملو از صدف و مرجان‌های طبیعی دارد.

اسکله بزرگ تفریحی کیش
4رتبه

اسکله بزرگ تفریحی کیش

Grand Recreational Pier
4.6
( از 16 نقد و بررسی )
اسکله ها و بندر های تفریحی
تـلـفن :ناموجود
آدرس :

ایران، هرمزگان، کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا

امتیاز دهید

اسکله تفریحی یکی از پررفت‌وآمدترین نقاط تفریحی کیش است. همچنین، تفریحاتی که در اسکله وجود دارد علاوه بر منظره زیبا، گردشگران را به سمت خودش می‌کشاند. مثلا، وجود قایق‌های کف شیشه‌ای در این منطقه شما را به دنیای زیرآب هم می‌کشاند. شن‌های سفید و زلالی آب این امکان را فراهم کرده تا از کف شیشه‌ای قایق ها ماهی‌های زیبا را تماشا کنید.

خانه مردم شناسی بومیان کیش
موزه های تاریخیاقامتگاه بوم گردی
تـلـفن :09347691812
آدرس :

ایران - هرمزگان - کیش، خیابان بهشتی، محله سفین قدیم

امتیاز دهید

این خانه به منظور معرفی تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم، معیشت و صنایع دستی منحصر به فرد بومیان کیش، با هدف اشتغالزایی برای بومیان محله و تحقق توسعه گردشگری پایدار برای جزیره کیش به خانه مردم شناسی بومیان کیش تبدیل شد. این خانه نمادی از اصالت مهمان نوازی مردمان کیش است. 

اسکله مرجان
6رتبه

اسکله مرجان

Marjan Pier
4.8
( از 5 نقد و بررسی )
تفریحات آبی
تـلـفن :ناموجود
آدرس :

کیش، جاده کرانه، جنب ساحل مرجان

امتیاز دهید

اسکله مرجان، دیگر اسکله پر طرفدار مخصوصا در شب‌هاست برای پیاده‌روی کنار ساحل و لذت بردن از زیبایی‌های جزیره. مجسمه‌ها و المان‌های موجود هم این زیبایی رو دو چندان کرده‌اند.

مرکز خرید پردیس 2
7رتبه

مرکز خرید پردیس 2

Pardis 2 Shopping Center
4.4
( از 8 نقد و بررسی )
مراکز خرید
تـلـفن :07644456220
آدرس :

استان هرمزگان، كيش، میدان پردیس

امتیاز دهید

کیش مراکز خرید و پاساژهای فراوانی دارد امّا از میان آن‌ها به نظر می‌رسد مرکز خرید پردیس 2 که دقیقا کنار مرکز خرید پردیس 1 است، طرفداران بیشتری دارد.

پارک ساحلی سیمرغ
8رتبه

پارک ساحلی سیمرغ

Simorgh Beach Park
4.4
( از 7 نقد و بررسی )
سواحل
تـلـفن :ناموجود
آدرس :

ایران، هرمزگان، کیش، جاده جهان

امتیاز دهید

این پارک ساحلی در قست جنوب شرقی جزیره کیش و در مجاور هتل مارینا پارک و دلفیناریوم کیش قرار دارد.پارک سیمغ، در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در امتداد ساحل ماسه‌ای است و چشم‌اندازی بی نظیر دارد..

مرکز تجاری کیش
9رتبه

مرکز تجاری کیش

Kish Trade Center
4.2
( از 6 نقد و بررسی )
مراکز خرید
تـلـفن :ناموجود
آدرس :

کیش، بلوار فردوسی، روبروی تالار شهر

امتیاز دهید

مرکز تجاری کیش یکی از مراکز خرید بزرگ کیش است که بعد از پردیس 2، از میان کاربران به عنوان مراکز خرید محبوب انتخاب شده است.

پیست دوچرخه سواری کیش
10رتبه

پیست دوچرخه سواری کیش

Kish Track Cycling
5
( از 4 نقد و بررسی )
تـلـفن :ناموجود
آدرس :

کیش

امتیاز دهید

هر جا از تفریحات کیش صحبت کردیم، گفتیم که پیست دوچرخه‌سواری دور جزیره می‌تواند تجربه‌هایتان را دگرگون کند. پیست دوچرخه‌سواری دور جزیره مسیر هموار و مناسبی برای لذت بردن از گشتی در جزیره دارد.

نظر شما در مورد جاذبه‌ها و تفریحات جزیره کیش چیست؟ آیا شما هم با لیست بالا موافق هستید؟ شما چه جاذبه‌هایی را در کیش پیشنهاد می‌کنید؟