شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منابع#مثبت#حاکم#نشست#گروههای#فلسطینی#قاهره

فلسطین الیوم گزارش داد؛

جو مثبت حاکم بر نشست گروههای فلسطینی در قاهره

جو مثبت حاکم بر نشست گروههای فلسطینی در قاهره

منابع فلسطینی با اشاره به برگزاری نشست گروههای فلسطینی در قاهره مصر، به نقل از منابع خاص از جو مثبت حاکم بر این نشست خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه فلسطین الیوم با اشاره به برگزاری نشست گروههای فلسطینی در قاهره مصر به نقل از منابع خاص از جو مثبت حاکم بر این نشست خبر داد و به وعده های مصر برای تسهیل تردد شهروندان فلسطینی از طریق گذرگاه رفح اشاره کرد.

این پایگاه فلسطینی در گزارشی اعلام کرد: نشست گفتگوی ملی فلسطینی در قاهره پایتخت مصر امروز دوشنبه هشتم فوریه ۲۰۲۱ آغاز به کار کرد. این نشست با مشارکت گروههای فلسطینی با سرپرستی عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر انجام می شود.

فلسطین الیوم به نقل از منابع آگاه گزارش داد: فضای گفتگوی بسیار مثبت است و زمینه مشترک وجود دارد و احتمال می رود که توافق سریعی درباره سازوکار برگزاری انتخابات حاصل شود. نقاط توافق و اختلاف میان نمایندگان گروههای فلسطینی مشخص شده است تا در سریعترین زمان ممکن توافق درباره برگزاری انتخابات حاصل شود.

بر اساس این گزارش؛ این نشست با حضور عباس کامل رئیس اطلاعات مصر برگزار شد و این مقام مصری وعده اقدام فوری برای تسهیل در حرکت فلسطینی ها را داد.

فلسطین الیوم گزارش داد:  ۱۴ گروه فلسطینی در جلسات گفتگو که امروز در قاهره شروع شد، مشارکت دارند و هدف از آن شروع گفتگوی ملی فراگیر است و انتظار می رود که سند شرف برای تضمین سلامت روند انتخابات مجلس قانونگذاری در ۲۲ ماه مه آینده و از بین بردن موانع آن، صادر شود.

کد خبر 5142595