شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#مونیخ

توافق چلسی با بواتنگ


توافق چلسی با بواتنگ

باشگاه چلسی با مدافع آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ به توافق رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژروم بواتنگ که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد برای ادامه دوران حرفه‌ای خود قصد دارد به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

بر اساس گزارش سایت اسپانیایی «تودوفیچاخس» باشگاه چلسی با مدافع 32 ساله بایرن مونیخ که سابقه بازی در تیم منچسترسیتی را دارد، به توافق رسیده است و این بازیکن در تابستان آینده به آبی‌پوشان لندنی ملحق خواهد شد.

طبق این گزارش، مدیر برنامه‌های بواتنگ برسر جزییات نهایی با چلسی به توافق رسیده و حالا این مدافع آلمانی خود را آماده پیوستن به تیم تحت‌هدایت توماس توخل به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل جاری می‌کند.

پیش از این نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داده بود؛ بایرن مونیخ برنامه‌ای برای تمدید قرارداد ژروم بواتنگ ندارد و به دنبال به خدمت  گرفتن دایوت اوپامکانو از لایپزیگ است و این مدافع فرانسوی را به عنوان جانشین مناسبی برای بواتنگ می‌بیند.

بواتنگ که سابقه بازی در تیم‌های هرتابرلین، هامبورگ و منچسترسیتی را در کارنامه‌اش دارد، از سال 2011 در عضویت باشگاه بایرن مونیخ است و تاکنون در 346 بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفته و 10 گل نیز به ثمر رسانده است.

او تاکنون به بایرن برای کسب 20 جام قهرمانی کمک کرده که از آن جمله می‌توان به هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/