شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی#سرباز

تقدیر جمعی از فرماندهان اسبق پلیس از مواضع فرمانده نیروی انتظامی


تقدیر جمعی از فرماندهان اسبق پلیس از مواضع فرمانده نیروی انتظامی

جمعی از پیشکسوتان، سرداران و فرماندهان بازنشسته نیروی انتظامی در نامه‌ای از مواضع فرمانده نیروی انتظامی در موضوع سیلی خوردن سرباز راهور تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ جمعی از پیشکسوتان، سرداران و فرماندهان بازنشسته نیروی انتظامی در نامه‌ای از مواضع فرمانده نیروی انتظامی در موضوع سیلی خوردن سرباز راهور تقدیر و تشکر کردند.

در این نامه خطاب به سردار حسین اشتری؛ فرمانده نیروی انتظامی آمده است:

احتراماً اینجانبان جمعی از پیشکسوتان، سرداران و فرماندهان بازنشسته نیروی انتظامی از مواضع قاطع جنابعالی در دفاع از قانون و حمایت از سرباز سیلی خورده نیروی انتظامی  همچنین از برخورد قاطع با متعدیان به  جان، مال و نوامیس مردم که تحت عنوان  اراذل و اوباش با انواع سلاح سرد و گرم موجبات ناامنی و شرارت را برای مردم شریف که در شرایط سخت فشارهای اقتصادی بسر می‌برند، فراهم می‌کنند، با تمام وجود حمایت و از جنابعالی و تمام فرماندهان و مأموران خدوم سپاسگزاری می‌کنیم.

انتظار این است که مأموران نیروی انتظامی با تمام توان با اراذل و اوباش قمه به دست برخورد بدون اغماض را استمرار بخشند و نیز خواهان ایستادگی مقتدرانه در مقابل قانون‌گریزان از هر قشر هستیم و تأسف و تأثر خویش نسبت به اظهارات و نطقها و رفتار غیر حرفه‌ای اخیر دو نفر از نمایندگان مجلس را اعلام می‌داریم.

این دو نماینده، اینکه در خطوط ویژه که مختص حمل و نقل عمومی و تردد نیروهای امدادی و پلیس برای شرایط حوادث است و همچنین اینکه دستور پلیس بر علائم رانندگی ارجحیت دارد را در حالیکه تمام جوانان دارای گواهینامه رانندگی آموزش‌دیده و می‌دانند را زیر سؤال می‌برند یا می‌خواهند نیروی انتظامی که رکن رکین نظم و امنیت اجتماعی و حافظ جان و مال و امنیت مردم است را تخریب کرده حتی توقع عذرخواهی از این نیروی خدوم و قانونمند را در برابر خاطیان دارند شگفت‌انگیز و تأسف بارتر دانسته زیرا بر این باوریم که نمایندگان محترم ملت شریف ایران آن هم در قوه مقننه و مجلسی که در رأس امور است، باید حمایت از قانون و مجریان قانون و نفی قانون‌ستیزی را وجهه همت خویش قرار دهند. 

سربلند و سرافراز باد ایران اسلامی و درامان باد مردم بزرگ کشور عزیزمان در پایان سلامتی و نصرت فرماندهی معظم کل قوا از خداوند متعال خواستاریم. 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/